Ben je een Yacht professional? Vul je profiel in om professionals te vinden en om gevonden te worden. Leg contact via de app, bel of mail en ontwikkel je met het professionele netwerk van Yacht.
Wil jij weten wie er allemaal in het netwerk van Yacht zitten? Heb je behoefte om op specifiek onderwerp te sparren? Of benieuwd naar Yacht collega’s bij dezelfde opdrachtgever? Download dan nu de app via iOS of Android!
De Yacht app is je eigen administratie die je altijd bij je hebt. Je hebt volledig inzicht in je geldzaken, je regelt gezondheidszaken en krijgt hulp en feedback wanneer je dit nodig hebt. Welkom in het netwerk van Yacht.
Met de vernieuwde app wordt werken via Yacht niet alleen makkelijker maar ook persoonlijker. Met de Yacht app beheer je jouw administratie en leg je eenvoudig contact met het netwerk van Yacht. Landelijk en binnen jouw opdrachtgever.
De belangrijkste voordelen van de Yacht app zijn:
Wil je inzicht en toegang tot het netwerk van Yacht-professionals? Meld je in de Yacht app aan voor het netwerk, krijg inzicht in het Yacht netwerk en leg direct contact met professionals via de app, bellen of mail. Activeer eerst je profiel, zoek je opdrachtgever op in het netwerk en leg contact met professionals die bij een opdrachtgever werken (of daar gewerkt hebben*).
* Je kunt contact leggen met professionals die bij een opdrachtgever hebben gewerkt. Zij moeten hier wel een geactiveerd Netwerk-profiel voor hebben in de Yacht app.
Met de Yacht app verstuur en controleer je gemakkelijk je uren. Kijk terug welke uren je hebt ingediend en zie in het overzicht je vakantiesaldo groeien. Zo heb je met de app één overzicht voor alle uren. Je ingediende uren worden automatisch gesynchroniseerd met de Mijn Yacht omgeving uit de website.
Met deze functie in de app weet je altijd hoeveel geld je van ons gaat ontvangen. Op de dag van betaling ontvang je via de app een berichtje dat er een betaling is gedaan en zie je hoeveel je betaald krijgt. De dag na betaling is je loonstrook beschikbaar en kan je deze downloaden. Zo zie je hoe je betaling is opgebouwd.
Heb je een vraag over je geldzaken of over je uren? Misschien heb je een suggestie voor de app? Voor de meestgestelde vragen kijk je in de hulp en feedback-functionaliteit. De inhoud van deze chat wordt constant bijgewerkt en verbeterd.
Het kan voorkomen dat de app niet werkt zoals je wilt. Check dan eerst hieronder onze veelgestelde vragen. Staat je vraag en/of probleem er niet tussen?
De Yacht app is beschikbaar voor iOS 9 en hoger en Android 4.1 en hoger. Voldoet jouw smartphone of tablet aan deze eisen, maar lukt het toch niet om je aan te melden? Dan kan dit komen door onderstaande situaties.
Om je aan te melden in de app dient je device verbonden te zijn met internet.
Als je via Yacht werkt heb je vaak twee e-mailadressen in gebruik, je persoonlijke - en je yacht.nl mail adres. Je gebruikersnaam (e-mailadres) voor de app is hetzelfde als die je gebruikt om in te loggen voor MijnYacht op de website.
Ben je je gebruikersnaam bent vergeten dan kun je deze opnieuw opvragen. Als je je wachtwoord bent vergeten kun je via de getoonde melding op de website een nieuw wachtwoord aanvragen.
Je wachtwoord kan verlopen zijn doordat je een nieuw wachtwoord hebt aangevraagd, maar deze nooit opnieuw hebt ingesteld. Je kunt dit oplossen door een nieuw wachtwoord aan te vragen en een nieuw wachtwoord in te stellen.
Wij blokkeren je account als je meer dan 5 keer een verkeerd wachtwoord hebt ingevuld. Je moet in dat geval 30 minuten wachten voordat je het nog een keer kan proberen. Het is verstandig, als deze situatie zich voordoet, om je wachtwoord opnieuw aan te vragen.
Lijkt jouw probleem niet te liggen aan bovenstaande situaties? Of heb je andere problemen met de app? Geef het aan ons door via onderstaand formulier. De ontwikkelaars van de app onderzoeken je probleem zo snel en goed mogelijk.